دبیر اجرایی نمایشگاه «ایران‌نوشت» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عرضه محصولات «ایران‌نوشت» در فروشگاه‌های سراسر کشور/ نوشت‌افزار ایرانی مزیت رقابتی دارد

یقینی با تاکید براینکه نوشت‌افزار‌های ایرانی با کیفیت مناسب و حداقل ۵۰ درصد قیمت کمتر نسبت به محصولات خارجی عرضه می‌شوند، گفت: خوشبختانه طی ۱۰ سال گذشته بخاطر عملکرد درست تولید کنندگان سهم مصرف نوشت‌افزار‌های داخلی توسط مردم به ۶۰ درصد رسیده است.
کد خبر: ۶۸۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ - 08September 2024

محمد یقینی، دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» در گفت‌‎وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، با بیان اینکه امسال در دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی بیش از ۱۰۰ مجموعه تولید کننده و صنعت‌گر حضور دارند، اظهار داشت: تمام محصولات این تولیدکنندگان با محصول و محتوای کاملا ایرانی عرضه می‌شود.

عرضه محصولات «ایران‌نوشت» در فروشگاه‌های سراسر کشور/ نوشت‌افزار ایرانی مزیت رقابتی دارد

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» عنوان کرد: خوشبختانه امسال دهمین دوره نمایشگاه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برای اولین‌بار رقم می‌خورد تا بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از مردم باشیم. 

وی درباره زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ایران نوشت هر روز از ۱۵ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برپاست و برنامه‌های متنوعی برای حضور مخاطبین کودک و نوجوان تدارک دیده‌ایم.

یقینی با تاکید براینکه سهم مصرف نوشت‌افزار ایرانی طی ۱۰ سال گذشته از ۱۵ درصد به ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: بسیاری از محصولاتی که هنوز در داخل کشورمان تولید نشده است بخاطر عدم صرفه اقتصادی بوده است که انشالله به همت تولیدکنندگان و رفع برخی از مسائل زیرساختی که در کشورمان مثل تخصیص ارز و تسهیلات بانکی سرعت ایرانی‌سازی نوشت افزار را با رشد بیشتری جلو ببریم. 

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» درباره چگونگی توزیع این محصولات در سراسر کشور گفت: امسال در پنج شهر از استان‌های کشور نمایشگاه‌های ایران نوشت استانی برقرار خواهد شد که این نمایشگاه‌ها در یزد، مشهد، شیراز، قم و تبریز برقرار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در حالت کلی تولیدات ایران‌نوشت باید در تمام فروشگاه‌های سراسر کشور وجود داشته باشد تا برای تمام مردم ایران دست‌رسی به آنها وجود داشته باشد، عنوان کرد: تمام تلاش همکاران ما برای در دسترس قرار دادند این محصولات در تمام مراکز توزیع و عرضه در سراسر کشور است. البته نمایشگاه‌های ملی یک فرصت برای حضور مستقیم تولیدکنندگان است تا بتوانند فرصتی برای ذائقه سنجی و ذائقه یابی و ارتباط با مردم پیدا کنند لذا مسئله اصلی توزیع این محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

یقینی درباره مزیت محصولات نوشت‌افزار ایرانی نسبت به دیگر تولیدات خارجی گفت: دهمین نمایشگاه «ایران نوشت» محلی برای عرضه تولیدات شرکت‌های داخلی و تولیدکننده است لذا تمام محصول و محتوای عرضه شده در این نمایشگاه ایرانی است و طبیعتاً این محصولات به‌لحاظ کیفیت و قیمت تقریبا نصف قیمت محصولات خارجی و به لحاظ کیفیت نیز طبیعتاً خیال والدین راحت خواهد بود که فرزندانشان در معرض محتوای نامناست و آسیب‌زننده‌ای نخواهند بود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار