ضرورت توجه ویژه به جوانان در برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

فرماندار ویژه ورامین گفت: توجه ویژه به دانش‌‌آموزان و جوانان باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۶۸۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 10September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه هماهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ورامین، به ریاست «مجید درویشی» فرماندار ویژه ورامین و با حضور سرهنگ «مهدی امینی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، «علیرضا مومنی» شهردار ورامین، «آزمان کادری» رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین و دیگر روسای ادارات و نهادها برگزار شد.

ضرورت توجه ویژه به جوانان در برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

فرماندار ویژه ورامین در این جلسه با بیان این‌که رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، آیینه تمام‌عیار و میراث جاودانه فرهنگی است که باید از آن حفظ و حراست شود، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس با رشادت‌های فراوان، اجازه ندادند که خدشه‌ای به کیان ایران اسلامی وارد شود و این باید به‌عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی، همیشه گرامی داشته شود و شهرستان ورامین با داشتن ۷۵۸ شهید، نقش بسزایی در این حماسه داشته است.

درویشی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان ورامین، گفت: امسال نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای برنامه ویژه دفاع مقدس در مدارس و محلات، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و... در شهرستان ورامین با کمک تمامی دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

فرماندار ویژه ورامین تأکید کرد: توجه ویژه به دانش‌‌آموزان و جوانان باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها