شهردار مِهِستان:

نقش خبرنگاران را در جهادتبیین نمی‌توان نادیده گرفت

«گلرخی» گفت: امسال با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده، ایران موفق به کسب رتبه سوم شد و در بخش‌های مختلف علمی و ورزشی افتخارات خوبی به دست آورده است. نقش خبرنگاران در جهاد تبیین این دستاورد‌ها بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۶۸۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 10September 2024

نقش خبرنگاران را در جهادتبیین نمی‌توان نادیده گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی گلرخی» شهردار شهر مهستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور نماینده غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای شهر مهستان برگزار شد، با تأکید بر رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها و شفاف‌سازی کمبود‌ها و کاستی‌های موجود، عنوان کرد که شهرداری تلاش می‌کند تا ضمن ارائه خدمات به مردم، در پروژه‌های فرهنگی و عمرانی نیز حضور پررنگی داشته باشد و از طریق تعامل دو سویه با خبرنگاران، به اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع دستاورد‌ها و چالش‌های شهری بپردازد.

«علی حدادی»نماینده غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند که انقلاب اسلامی ایران را تضعیف کنند، اما ما باید در راستای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار باشیم.

وی بر اهمیت پیروی از نقشه راه اصلی کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌شود تأکید کرد و ادامه داد: باید با گوش به فرمان بودن از رهبری، نقشه راه اصلی را نه تنها برای کشور، بلکه برای جهان اسلام اجرایی کنیم. حدادی همچنین به موفقیت‌های علمی کشور در المپیاد علمی ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: امسال با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده، ایران موفق به کسب رتبه سوم شد و در بخش‌های مختلف علمی و ورزشی افتخارات خوبی به دست آورده است. نقش خبرنگاران در جهاد تبیین این دستاورد‌ها بسیار حائز اهمیت است.
اقتصاد رسانه‌ها باید اصلاح شود

وی در ادامه به اولویت‌های ملی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما حوزه اقتصادی است. در این زمینه، نقشه راه مشخصی وجود دارد که باید بر اساس سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، سند‌های بالادستی و قانون اساسی، بدون تبعیض و با رعایت عدالت به آن توجه شود. استفاده از ظرفیت‌های داخلی، توجه به هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال نیز از دیگر نکات کلیدی هستند که باید به آنها پرداخته شود، چرا که فضای کسب‌وکار ما به سمت علمی شدن می‌رود و زیرساخت‌ها باید در این مسیر توسعه یابند. 

در ادامه «بابک پورخداداد» رئیس شورای شهر مهستان نیز با اشاره به اهمیت و پیچیدگی شغل خبرنگاری، از مسؤولان خواست تا به تعهدات خود در قبال مردم پایبند باشند و خبرنگاران باید حقایق را با صداقت و شفافیت به مردم بگویند و امید را در جامعه زنده نگه دارند. 

وی خبرنگاران را پلی مهم بین مردم و مسؤولان دانست و از آنها خواست تا در این نقش خود، به خوبی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها