روایت مسئول بین‌الملل گروهک منافقین از وقایع تروریستی دهه ۶۰

خدابنده گفت: مسعود رجوی می‌گفت ما خودمان‌ را همسو با انقلاب نشان می‌دهیم و در زمان مناسب ضربه خود را وارد می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 10September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «ابراهیم خدابنده» عضو جداشده منافقین و از مسئولین بخش روابط بین‌الملل سازمان منافقین در جلسه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق با بیان اینکه در زمان واقعه ۷ تیر در انگلستان و مسئول تشکیلات منافقین در آنجا بودم، اظهار داشت: ما بر این باور بودیم که حادثه ۷ تیر کار آمریکا است اما در پاریس و در جلسه‌ای مسعود رجوی اعتراف کرد کار منافقین بوده و این اقدامی ضد امپریالیستی بوده است.

اعتراف مسئول بین‌الملل گروهک منافقین در وقایع تروریستی دهه ۶۰

خدابنده ادامه داد: رجوی ادعا می‌کرد با بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی خط وابستگی با امپریالیسم را از بین برده‌ایم.

این عضو جداشده از گروهک منافقین با تاکید بر اینکه در سال ۷۶ آمریکا گروهک منافقین را در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داد، گفت: مسعود رجوی از این اقدام بسیار عصبانی شد و اعلام کرد دلیل این اقدام باز شدن باب گفتمان بین آمریکا با ایران است.

وی افزود: رجوی در جلسه‌ای با اشاره به ترور شهید بهشتی اعلام کرد ما شخصی را حذف کردیم‌ که توان هدایت و سازماندهی را داشته و در آینده جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت. 

این عضو جداشده از گروهک منافقین‌ خاطرنشان کرد: مسعود رجوی با انتقاد و حمله به گروه فرقان در جلسات اعلام‌ می‌کرد این گروه ضربات زیادی به ما میزند و با ترورها فراوان در ایران فضا را امنیتی می‌کنند.

خدابنده تصریح کرد: مسعود رجوی می‌گفت ما خودمان‌ را همسو با انقلاب نشان می‌دهیم و در زمان مناسب ضربه خود را به انقلاب اسلامی وارد می‌کنیم.

وی گفت: مسعود رجوی بارها اعلام کرد در زندان‌ها تشکیلات داریم و می‌گفت زمانی که ارتش وارد زندان شد تشکیلات باید شورش کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار