امیر واحدی: نهاجا در عرصه ورزش پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نهاجا همیشه در عرصه ورزش پیشقدم بوده و در این زمینه پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۶۸۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 10September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل «یلدا بیرانوند» فرزند یکی از کارکنان پایگاه هوایی شهید نوژه، ضمن تجلیل و تقدیر از مقام‌آوری او در مسابقات کاراته فیلیپین، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش همیشه در عرصه ورزش پیشقدم بوده و نمونه بارز آن باشگاه عقاب نهاجا، یکی از باشگاه‌های ورزشی ریشه‌دار و باسابقه در کشور است.

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از یلدا بیرانوند، فرزند یکی از کارکنان پایگاه هوایی شهید نوژه

امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: در نیروی هوایی ارتش به دلیل اینکه می‌خواهیم کارکنان و خانواده‌های آنان از نظر روحی و جسمی در آمادگی کامل قرار داشته باشند، به مقوله ورزش اهمیت خاصی داده می‌شود که در این زمینه پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کسب افتخار و رتبه‌های برتر توسط فرزندان کارکنان نهاجا در مجامع بین‌المللی موجب افتخار نیروی هوایی است، گفت: اگر هرکدام از فرزندان کارکنان در مسابقات ورزشی جهانی مدال کسب کند، از پشتیبانی لازم برای موفقیت‌های بعدی بهره‌مند خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، افتخارآفرینی و قهرمانی‌های بیشتر برای این ورزشکار در مسابقات جهانی و المپیک، از والدین یلدا بیرانوند به خاطر حمایت‌ها و تشویق این قهرمان بین‌المللی در رسیدن به این جایگاه، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار