نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی:

اولویت اول در داخل کشور معیشت مردم است

«حدادی» گفت: اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است.
کد خبر: ۶۸۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ - 10September 2024

اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی حدادی» نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه شهر جدید مِهستان که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه، اظهاز داشت: اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است.

وی با تاکید بر اینکه جهان امروز دیگر تک‌قطبی یا دوقطبی نیست بلکه چند قطبی است، گفت: صدور انقلاب، تلاش برای گسترش اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا انجام شده است.

نماینده مردم غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در المپیاد علمی ۲۰۲۴ با بیشترین شرکت‌کننده، جمهوری اسلامی ایران بعد از کشور‌های آمریکا و چین در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت، تصریح کرد: درخشش ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک نیز بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

این مسئول با بیان این مطلب این مطلب که نقشه راه دولت چهاردهم برنامه هفتم توسعه که برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار