فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:

ایران طلایه دار سبک زندگی شهدا در دنیا است

سرهنگ «قاسمی» گفت: ایران طلایه دار سبک زندگی شهدا در دنیا است و سبک زندگی شهدا ما را به تمدن بزرگ و نوین اسلامی خواهد رساند، لذا اگر مسئولین کشور، سبک زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهند، به هدف نهایی این انقلاب که همان تمدن اسلامی است خواهیم رسید. 
کد خبر: ۶۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 10September 2024

ایران طلایه دار سبک زندگی شهدا در دنیا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «حسین قاسمی» فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، امروز در اجلاسیه شهدای عشایر استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین استانی و جمعی از خانواده‌های عشایر استان در حسینیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برگزار شد اظهار داشت: یادواره‌های شهدا محرکی هستند تا ما را به کمال برسانند و برای ما رشد ایجاد کنند. این یادواره‌ها کمک می‌کنند تا در مسیر شهدا و در مکتب شهدا و امام حسین (ع) قرار بگیریم. 

وی افزود: سبک زندگی شهدا که ما باید از آن الهام بگیریم، سبکی است که منتج به شهادت می‌شود، چرا که اگر شهیدگونه زندگی نکنی، شهید نخواهی شد. 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، ایران را طلایه دار سبک زندگی شهدا در دنیا دانست و گفت: سبک زندگی شهدا ما را به تمدن بزرگ و نوین اسلامی خواهد رساند، لذا اگر مسئولین کشور، سبک زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهند، به هدف نهایی این انقلاب که همان تمدن اسلامی است خواهیم رسید. 

وی در ادامه با اشاره به سبک زندگی عشایری گفت: رنج‌ها و مشقت‌های زیادی که عشایر متحمل می‌شوند و نحوه زندگی آنها باعث شده تا بزرگان زیادی در جامعه عشایری پرورش یابند. 

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه عشایر در هر برهه‌ای در کشور پای نظام و انقلاب بوده‌اند، عنوان کرد: در هشت ساله دوران دفاع مقدس، جامعه عشایری کرمانشاه ۱۰۹۶ شهید تقدیم این انقلاب و اسلام کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد از جمعیت شهدای کشور را عشایر تشکیل می‌دهند که این آمار در استان کرمانشاه ۱۲ درصد است. 

سرهنگ قاسمی افزود: حضور پررنگ عشایر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نشان از ولایتمداری، شجاعت و قدرت این مرزداران انقلاب دارد و  از دامن عشایر ما سردار شهید سلیمانی‌های بسیاری رشد و پرورش خواهند یافت که تمدن اسلامی را رقم می‌زنند.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار