مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

فرزندان شهدا مروّجان حقیقی سبک زندگی شهدایی هستند

«نوری»در دیدار با خانواده شهید«ستار مهری» گفت: فرزندان گرامی شهدا مروّجان حقیقی سبک زندگی شهدایی هستند.
کد خبر: ۶۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 10September 2024

فرزندان شهدا مروّجان حقیقی سبک زندگی شهدایی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، در راستای تکریم ایثارگران و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه حجت‌الاسلام «سید احمد سعادتی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و «حسین صادقی»معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان روز گذشته (دوشنه) با خانواده شهید والامقام «ستار مهری» دیدار کردند.

داور نوری در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و پایداری خانواده شهید معظم، فرزندان گرامی شهدا را مروجان حقیقی سبک زندگی شهدا دانست و گفت: فرزندان عزیز شهدا همواره در هر پست و مقامی که داشته‌اند، خوش درخشیده‌اند و به عنوان الگوی مدیریتی باید به نسل‌های جدید معرفی شوند.

وی افزود: فرزندان شهدا  بار ارزشی فراوان دارند واین فرزندان گرامی شهدا می تواند را در راستای ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و تبیین سبک زندگی شهدا دارای نقش مهم قلمداد باشند.
 
شهید معظم «ستار مهری» هفتم خرداد ۱۳۲۸ در اردبیل چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال 1347 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. کارمند بیمارستان بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم اسفندماه ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق و در عملیات خیبر بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نایل آمد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار