سردار شیخی: پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس باعث تقویت هویت ملی می‌شود

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت امروز کشورمان‌ را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۸۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 10September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظهر امروز (سه‌شنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت اسلامی دامنه دفاع مقدس است چراکه شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه است و لذا باید در تبیین مفاهیم دفاع مقدس به موضوعات مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیز توجه داشته باشیم. 

پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس باعث تقویت هویت ملی می‌شود

سردار شیخی با تاکید بر اینکه مسئولین بلند مرتبه آمریکایی بارها از هزینه‌های گزاف برای تشکیل داعش اشاره داشتند، گفت: رزمندگان جبهه‌ مقاومت با هدایت سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی توطئه آن‌ها را خنثی و داعش را شکست دادند. 

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه امروز روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است، افزود: دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است و اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد هستیم.

وی‌ با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت امروز کشورمان‌ را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده‌ایم.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود افزود: دفاع مقدس نیاز به بزرگ نمایی ندارد و باید دفاع مقدس و عملیات‌های آن را همانگونه که بوده برای جوانان و نوجوانان بیان شود. 

سردار شیخی با اشاره به برگزاری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امسال نیز همزمان با سراسر کشور در تهران از بانوان و آقایان تجلیل خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار