حمله موشکی شدید حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم

منابع رسانه‌ای از موج جدید حملات موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات به جنوب لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۶۸۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ - 10September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری المیادین در این باره گزارش داد که ده‌ها موشک از خاک لبنان به سمت مواضعی در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

بر پایه این گزارش، در پی این حمله، آژیرهای خطر در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی و به ویژه منطقه «جبل میرون» محل پایگاه راهبردی «میرون» به صدا درآمده است.

منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند: برق در «میرون» و «صفصوفه» در اثر اصابت موشک‌های شلیک شده از لبنان قطع شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره اعلام کردند که بیش از ۳۰ انفجار در منطقه «الجلیل غربی» در شمال اراضی اشغالی رخ داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار