سردار اسدی: جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سوریه بی‌پاسخ نخواهد ماند

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سوریه بی‌پاسخ نخواهد ماند و قطعاً سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱ - 11September 2024

سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در واکنش به تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان‌یونس، اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی بی‌سابقه است.

سردار اسدی: جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سوریه بی پاسخ نخواهد بود/ رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد

سردار اسدی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها گفت: این سازمان‌ها، خود حامی صهیونیست‌ها هستند؛ چرا که از سوی کشور‌های غربی تأمین مالی می‌شوند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه امروز دیگر آبرویی برای اشغالگران نمانده است و رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد، افزود: حامیان رژیم صهیونیستی نیز همچون صهیونیست‌ها آسیب جدی خواهند دید.

وی ضمن اشاره به شکل‌گیری جنبش اعتراضی دانشجویان ایالات متحده آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و بیداری وجدان‌های خاموش عنوان کرد: امروز در دل یک پیچ تاریخی مهم قرار داریم و دنیا در حال تغییرات بزرگ و اساسی است.

سردار اسدی به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف در استان حماه در مرکز سوریه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و قطعاً جنایتکاران صهیونیست در زمان و مکان مناسب، سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار