استاندار مازندران مطرح کرد؛

اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی سفر برای تامین مایحتاج مسافران و گردشگران

«نوری» با بیان این که مازندران استان پرجاذبه‌ای است از حضور ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در این استان در یک بازه ۴ روزه و ۲۱ میلیون تردد در تعطیلات اخیر خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی سفر برای تامین مایحتاج مسافران و گردشگران اهتمام ویژه دارند و پای کار هستند. ‎
کد خبر: ۶۹۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 10September 2024

اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی سفر برای تامین مایحتاج مسافران و گردشگرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در حاشیه بازدید از شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری در جمع خبرنگاران با بیان این که مازندران استانی پرجاذبه است، عامل کند شدن عملیات سوخت رسانی طی تعطیلات چند روزه گذشته را افزایش میزان سفر‌ها دانست که در رشد مصرف فرآورده‌های سوختی و ایجاد مشکل در این حوزه دخیل بوده اند.

نوری، گفت: بنا به گزارش ثبت دوربین‌های ترافیکی، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در یک دوره کوتاه مدت در آستانه پایان تعطیلات تابستانی با ماندگاری چهار روزه در استان حضور داشتند و ۲۱ میلیون تردد طی این ایام در این استان صورت گرفته است.

استاندار مازندران تصریح کرد: این تردد فزاینده منجر به ترافیک‌های بی‌سابقه در استان شد که نتیجه آن عدم حضور به موقع تانکر‌های سوخت به جایگاه‌ها بود.

وی با بیان این که باید همه اقلام و مایحتاج جمعیت مازاد در استان در چنین ایامی تامین شود که با تلاش دستگاه‌های مسئول این مهم صورت پذیرفت، عنوان کرد: گاهی به دلایل جانبی در عرضه برخی اقلام مثل بنزین در روز‌های اخیر ممکن است مشکلاتی حادث شود که همه تلاش برای عادی سازی عرضه آن صورت گرفته و استمرار دارد.

نوری با تاکید بر اینکه مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین نیاز به نگاه ملی به مازندران وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استانی تمام تلاش موثر را بدون وقفه در تامین و توزیع فرآیند تامین مایحتاج سوختی انجام می‌دهند.

استاندار مازندران شرکت ملی پخش‌های فرآورده نفتی را از مهمترین دستگاه‌های خدماتی عنوان کرد و با توجه به جاذبه‌های گردشگری و پرتردد بودن مازندران بر انجام برنامه‌ریزی برای سوخت رسانی مطلوب به مردم در سفر‌های روز‌های پایانی تابستان تاکید کرد.

نوری از توجهات و دستورات قاطع وزیر کشور برای پیگیری این موضوع و بررسی روند حمایت‌ها در این حوزه به معاون این وزارتخانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار