معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ارائه تصویر واقعی از سپاه مستلزم روابط عمومی قوی است

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به اینکه در طرح تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روابط عمومی در اولویت تقویت قرار دارند گفت: امروز برای مبارزه با جنگ شناختی دشمن نیازمند یک روابط‌عمومی پویا و فعال هستیم که در طرح تحول محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 11September 2024

ارائه تصویر واقعی از سپاه مستلزم روابط عمومی قوی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سعید فرجیان‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش تخصصی جانشینان و معاونین هماهنگ‌کننده رده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش بدنبال هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در جهت اجرای ماموریت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تخصصی، بررسی آخرین سیاست‌ها رویکرد‌ها و برنامه‌های کلان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ادامه داد: در این برنامه از نظرات شرکت‌کنندگان در خصوص تقویت برنامه‌های بصیرتی معنوی و معرفتی سپاه نیز بهره خواهیم گرفت.

سردار فرجیان‌زاده تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش انتقال ابتکارات، خلاقیات‌ها و نوآوری‌ها در کار‌های نمایندگی ولی فقیه است، لذا رده‌هایی که اقدامات خلاقانه و مبتکرانه‌ای در راستای ماموریت‌های سازمانی انجام داده‌اند را ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: امروز در حوزه روابط عمومی اطلاع‌رسانی بیشتر از خدمات ارزنده‌ای که سپاه برای مردم انحام می‌دهند را باید هنرمندانه بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار