سرلشکر موسوی: همواره آماده دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی کشور هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش و آمادگی کارکنان این نیرو، نشان‌دهنده عزم و اراده نیرو‌های مسلح برای حفظ امنیت و استقلال کشور است.
کد خبر: ۶۹۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، در حاشیه برگزاری مرحله پایانی مسابقات هوا به زمین که به میزبانی پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقه با کسب نمره‌های بسیار خوب توسط تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات انجام شد و نشان‌دهنده سطح بالای آمادگی خلبانان شرکت‌کننده در مسابقات بود.

سرلشکر موسوی

سرلشکر موسوی ضمن قدردانی از تلاش‌های خلبانان، کارکنان فنی و تیم‌های پشتیبانی‌کننده، افزود: این مسابقات نمادی از اقدامات تاکتیکی و آمادگی خلبانان برای انجام هرگونه مأموریت است.

وی گفت: عملیات‌ها و آیتم‌هایی که خلبانان عزیز نیروی هوایی در این چند روز انجام دادند، حاصل ساعت‌ها تلاش و کوشش تیزپروازان و تیم‌های فنی و پشتیبانی است که در طول سال خود را برای این روز‌ها آماده می‌کنند؛ البته مسابقات در طول سال در تمامی پایگاه‌ها برگزار می‌شود و بهترین‌ها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. امسال بعد از وقفه‌ای که چندسال در برگزاری مسابقات رخ داده بود با حضور شش تیم چهار فروندی برگزار شد که رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

فرمانده کل ارتش همچنین به اهمیت انتخاب بهترین تیرانداز، بهترین تیم‌ها و پایگاه‌ها اشاره و عنوان کرد: این مسابقات نه‌تنها برای ارزیابی عملکرد بلکه برای آماده‌سازی نیرو‌ها برای سال آینده نیز بسیار مؤثر است و انگیزه را در میان کارکنان ارتش افزایش می‌دهد.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: قهرمان واقعی کسی است که در تمامی ابعاد مختلف این مسابقات بالاترین نمره‌ها را کسب کرده باشد و به افزایش آمادگی خود برای سال آینده ادامه دهد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت آمادگی و توانمندی نیرو‌های نظامی در انجام عملیات‌های تاکتیکی و راهبردی اشاره و تأکید کرد: برای موفقیت در این مأموریت‌ها، وجود افرادی با مهارت، دانش و شجاعت ضروری است.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: این مسابقات به‌عنوان تمرینی برای آمادگی در روز‌های آینده و همچنین به‌منظور ایجاد شور و نشاط در میان نیرو‌ها برگزار می‌شود.

سرلشکر موسویگفت: این مسابقات و آمادگی کارکنان غیور نیروی هوایی الهی ارتش نشان‌دهنده عزم و اراده نیرو‌های مسلح ایران برای حفظ امنیت و استقلال کشور است. این آمادگی‌ها به نیرو‌های خودمان اعتماد به نفس می‌دهد و بیانگر این است که ایران کشوری مستقل و خودکفاست که همواره آماده دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار