سردار شادمانی: نیروی هوایی ارتش روند رو به رشدی دارد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه همواره در حال افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم، گفت: نیروی هوایی ارتش روند رو به رشد قابل توجهی را طی کرده و همواره در حال رشد و پیشرفت است.
کد خبر: ۶۹۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی بر لزوم آمادگی و تمرینات مستمر نیروهای هوایی تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیروهای مسلح یک اصل اساسی است.

سردار شادمانی: همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم/ نیروی هوایی ارتش روند روبه رشدی را طی کرده است

سردار شادمانی با اشاره به تجهیزات و فناوری‌های جدید دشمنان، افزود: ما که مأمور به دفاع از کشور هستیم، باید به این نکته توجه کنیم که دشمنان ما دارای تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، اما تجربه ما را ندارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به ۴۴ سال تجربه ایران در مواجهه با تهدیدات مختلف در عرصه‌های دریایی، هوایی و زمینی، گفت: ما همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایمان بوده‌ایم.

وی درباره وضعیت تجهیزات نیروی هوایی نیز عنوان کرد: در طول ۲۲ سال مسئولیت خود، شاهد نگهداری و نوسازی تجهیزات بوده‌ام و در این سال‌ها نیز ارتقاء قابل توجهی در این زمینه مشاهده می‌شود و نیروی هوایی ارتش روند روبه رشد قابل توجهی را طی کرده است.

سردار شادمانی در بخش دیگری از سخنان خود  به اهمیت زحمات خلبان‌ها و موفقیت‌های آنان در مأموریت‌ها اشاره و تأکید کرد: پیشکسوتان باید با اعتماد به نفس تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنند تا آن‌ها بتوانند از این تجارب بهره‌مند شوند و مسیر را برای خود هموارتر کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص)  همچنین به اهمیت نیروی هوایی در دفاع از کشور و نقش آن در ارتقاء روحیه رزمندگان اشاره کرد و گفت: وقتی یک رزمنده هواپیمای نیروی هوایی را بالای سر خود می‌بیند، احساس آرامش و قدرت بیشتری می‌کند.

وی به کارنامه درخشان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: این نیرو از یک ساختار وابسته به مستشاران خارجی در دوران طاغوت به یک نیروی مستقل و کارآمد تبدیل شده است.

سردار شادمانی در پایان بر لزوم آمادگی برای مواجهه با تهدیدات جدید تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات و توسعه فناوری دشمن، نیروی هوایی همواره در حال رشد و پیشرفت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار