حجت‌الاسلام ایرانی: فرهنگ دفاع مقدس باید در نسل جوان ترویج داده شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: آشنایی نسل جوان با ارزش‌های ایثار و فداکاری نه‌تنها باعث ترویج فرهنگ ایثارگری می‌شود، بلکه نسل جدید را به حفظ و پاسداشت یاد شهدا ترغیب می‌کند.
کد خبر: ۶۹۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 11September 2024

باید فرهنگ ایثارگری در نسل جوان ترویج داده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام علی اشرف ایرانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، در جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به مقام والای شهدا گفت: مقام شهدا مقام بسیار والایی است که خداوند بار‌ها به آن اشاره کرده است. هر کسی که برای وطن خود قدمی برمی‌دارد، در بین تمام فرهنگ‌ها و ملت‌ها ارزش خاصی دارد و باید به عنوان الگو معرفی شود.

وی افزود: به همین دلیل، هر اقدامی که در این زمینه انجام می‌دهیم باید با کیفیت و دقت باشد تا بتوانیم حق شهدا را تا حد امکان ادا کنیم و راه آنها را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام ایرانی همچنین به حملات سایبری کشور‌های دشمن اشاره کرد و گفت: این حملات تلاش دارند روحیه ایثارگری را در نسل‌های جوان کمرنگ کنند. ما باید نسل جوان را در برنامه‌های مذهبی و مرتبط با حوزه دفاع مقدس مشارکت دهیم تا بتوانیم حقیقت دوران جنگ و دفاع مقدس را برای آنها بازگو کنیم و صدای شهیدان را به گوش آنها برسانیم.

وی تأکید کرد: تلاش ما باید این باشد که جوانان را با ارزش‌های ایثار و فداکاری آشنا کنیم و آنها را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سوق دهیم. این امر نه تنها باعث ترویج فرهنگ ایثارگری می‌شود، بلکه نسل جدید را نیز به حفظ و پاسداشت یاد شهدا ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار