مدیر مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

انعقاد قرارداد تولید فیلم سینمایی سردار شهید «محمود کاوه» همزمان با هفته دفاع مقدس

علیمددی گفت: به دنبال آن هستیم که قرارداد تولید فیلم سینمایی این شهید والامقام با همکاری مجموعه روایت فتح در هفته دفاع مقدس، منعقد شود.
کد خبر: ۶۹۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 11September 2024

انعقاد قرارداد تولید فیلم سینمایی سردار شهید «محمود کاوه» همزمان با هفته دفاع مقدس«علی علیمددی» مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت سپاه و بسیج امام رضا علیه‌السلام و مسئول دبیرخانه مرکزی کنگره ملی بزرگداشت ۱۸۰۰۰ شهید استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه استان؛ به لحاظ کمی و کیفی، عملاً از ۱۵ شهریور با برپایی نمایش فرهنگی و رزمی «حدیث پایداری» به میزبانی کنگره ملی شهدای تربت حیدریه آغاز شده و تا پایان هفته جاری، ادامه خواهد داشت.

وی در تکمیل صحبت خود گفت: علاوه بر نمایش حدیث پایداری؛ در تمامی نواحی بسیج استان، راویان دفاع مقدس به روایتگری از آن دوران می‌پردازند و در کنار این رویداد؛ برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس، جشنواره‌ها، تئاتر و همچنین نمایش آثار مستند در دستور کار است.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت سپاه و بسیج امام رضا علیه‌السلام در ادامه یادآور شد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته؛ قرار است که در کنار سایر نیرو‌های مسلح استان؛ سپاه و بسیج امام رضا (ع) نیز در رژه نیرو‌های مسلح که ۳۱ شهریور برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

علیمددی در بخش دیگری از صحبت خود در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس؛ با محوریت سردار سرلشکر شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ قرار است که ۲۱ شهریور با حضور زائران راهیان نور غرب، یادواره این سردار شهید در پادگان مهاباد، که روزی محل استقرار تیپ ویژه شهدا بوده است، برگزار شود. در این مراسم؛ سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی به ایراد سخن می‌پردازد.

وی تصریح کرد: علاوه بر یادواره‌ای که در مهاباد برگزار می‌شود؛ یادواره این فرمانده دلاور سپاه اسلام ۲۹ شهریور در بهشت رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. در کنار این رویداد فرهنگی به دنبال آن هستیم که قرارداد تولید فیلم سینمایی این شهید والامقام با همکاری مجموعه روایت فتح در هفته دفاع مقدس، منعقد شود.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت سپاه و بسیج امام رضا علیه‌السلام در پایان یادآور شد: فیلمنامه فیلم سرلشکر شهید کاوه؛ تکمیل شده است و ان‌شاءالله در نیمه دوم سال جاری، کار تهیه و تولید آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار