استاندار خراسان شمالی:

کنگره سردار شهید فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حسین‌نژاد گفت: کنگره‌های بزرگداشت یاد شهیدان، سپر محکم فرهنگی در برابر فعالیت‌های دشمن است و در برگزاری این رویداد مهم باید ضمن بهره‌گیری از خلاقیت‌ها، از تجربیات موفق سایر استان‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۶۹۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 11September 2024

کنگره فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و بیان ارزش‌های شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی عصر روز (سه‌شنبه) در جلسه سیاستگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان‌ شمالی، اظهار داشت: این کنگره فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و بیان ارزش‌های شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره و آثار ارزشمند آن بر جامعه و جوانان، افزود: کنگره‌های بزرگداشت یاد شهیدان، سپر محکم فرهنگی در برابر فعالیت‌های دشمن است و در برگزاری این رویداد مهم باید ضمن بهره‌گیری از خلاقیت‌ها، از تجربیات موفق سایر استان‌ها استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در برگزاری کنگره استفاده از خلاقیت و اجرای طرحی نو برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و اثرگذاری بر جامعه و نسل جدید ضروری است.

در ادامه کنگره سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این جلسه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان را یک عملیات فرهنگی بزرگ عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها مسئولیت داریم تا در جهت برگزاری باشکوه این کنگره تلاش کنیم. انقلاب اسلامی با همین رویداد‌ها و کنگره‌ها زنده و پویا رو به جلو در حال حرکت است. برگزاری این برنامه‌ها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» در پایان کنگره ۳ هزار شهید استان خراسان شمالی گفت: بقای انقلاب با معرفی شهدا و اهداف آنان برای تقدیم خون خود به کشور امکان دارد، بنابراین باید همه توانمان را برای این کنگره بگذاریم تا کنگره‌ای با کیفیت و در شأن شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار