معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه:

برگزاری بیست و چهارمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه‌داران فردا» در کرمانشاه

«روناک امامی» از برگزاری بیست و چهارمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه‌داران فردا» با شرکت ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دختر خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 11September 2024
برگزاری بیست و چهارمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه‌داران فردا» در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «روناک امامی» معاون خواهران در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه امروز از برگزاری بیست و چهارمین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه‌داران فردا» با شرکت ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دختر خبر داد اظهار داشت: بیست و چهارمین رویداد طلایه‌داران و دوره اردو‌های تربیتی و تشکیلاتی فعالین انجمن اسلامی از روز گذشته به مدت سه روز در کرمانشاه در حال برگزاری است.
 
وی دررابطه‌ با چگونگی انتخاب دانش‌آموزان در این رویداد، گفت: طی ۲ ماه اخیر جلساتی و ملاقات‌های حضوری با حدود ۲ هزار دانش‌آموز در سطح شهرستان‌ها برای شناسایی دانش‌آموزان فعال و توانا در انجام کار‌های فرهنگی برگزار شده که نتیجه آن انتخاب ۱۰۰ دانش‌آموز دختر پایه دوم متوسطه ۲ بوده است.
 
معاون خواهران در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در خصوص با نحوه انجام امور فرهنگی تربیتی، خاطرنشان کرد: دختران در این دوره نحوه انجام فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار در جامعه را یاد خواهند گرفت. آنها بر اساس ارزیابی جهانی «SWOT» طرح و ایده‌های خود را نوشته و برای جامعه مخاطب (دختران نوجوان یا کودکان) اجرا می‌کنند.
 
وی از اجرای صفر تا ۱۰۰ برنامه توسط دانش‌آموزان در سطح جامعه سخن گفت و افزود: داد، اضافه کرد: سعی بر این داریم که دختران کار‌های فرهنگی و تربیتی را خود رقم بزنند و خودشان فرمانده‌هان میدان باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از کسب مقام، دانش‌آموزان به‌صورت حرفه‌ای‌تر فعالیت انجام می‌دهند و علاوه بر آن از میان دانش‌آموزان استان کرمانشاه که سهمیه ۲ نفر است به‌عنوان نماینده قرارگاه ملی انتخاب و به تهران معرفی می‌شوند همچون نماینده شورای اسلامی در مقام و وسعت کار دانش‌آموز فعالیت خواهند داشت.
 
امامی افزود: هر ساله از ۲ الی ۳ رتبه اول انتخاب می‌کنند و گرفتن رتبه آغازی برای شروع جدیدی از فعالیت‌های آنها است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار