مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران است

سرهنگ الهی راد گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران به رهبری امام راحل در برابر قدرت‌های جهانی بود ملت ما با پیشتوانه ایمان و تقوا و هدایت‌های امام توانست هشت سال از آب و خاک و میان کشور دفاع و حراست کند و ذره‌ای از این خاک را به دشمن ندهد.
کد خبر: ۶۹۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 11September 2024

هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس در میان اعضای شورای عالی پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: کم کم به ایام حماسه آفرینی دلاورمردان و زنان این سرزمین و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم. دوران حماسه و جانبازی برای دفاع از کیان کشور و انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل تمامی هیمنه شرق و غرب را برهم زد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ادامه داد: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و استواری ملت ایران در برابر قدرت‌های جهانی بود. ملت ما با پیشتوانه ایمان و تقوا و هدایت‌های امام خمینی (ره) توانست از تهاجم استکبار و متحدانش دفاع و حراست کند و ذره‌ای از این خاک را به دشمن ندهد.
 
وی افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همسران این عزیزان و فعالان حوزه ترویج ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از مجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و البته تجلیل ازاین ایثارگران و قهرمانان نباید محدود به روز و ماه شود بلکه همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم که با جانشان عزت، سربلندی و آزادی کشور را تضمین کردند و باید همیشه در خاطر داشته باشیم که آرامش امروز ما مرهون مجاهدت قهرمانانی است که در برابر دشمن سینه سپر کردند تا ما آزادانه زندگی کنیم و امروز نیز وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار