آقامحمدی: ارائه خدمات به ۱۹ میلیون نفر در طرح ۲۰۲۰ محله محروم کشور

جانشین وزیر کشور در طرح ۲۰۲۰ محله گفت: در طرح ۲۰۲۰ به بیش از ۱۹ میلیون نفر از مناطق محروم کشور خدمت‌رسانی می‌شود و باید امکانات کشوری در راستای تقویت این افراد به کارگیری شود.
کد خبر: ۶۹۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «علی آقامحمدی» جانشین وزیر کشور در طرح ۲۰۲۰ محله امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از فعالان طرح ۲۰۲۰ محله محروم کشور با بیان اینکه امروز جنایات غزه نشان داده است مبارزه ادامه دارد و باید بتوانیم جنایات این رژیم منحوس را به گوش جهانیان برسانیم، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس می‌گفتیم کربلا کربلا ما داریم می‌آییم و پیروز شدیم و حالا طرح رهسپاران ظهور هم می‌گوید ما داریم می‌آییم و باید با مدد خود امام حسین این اقدام را دهیم و جوانان مناطق کمتر برخوردار را به اربعین حسینی اعزام کنیم. 

آقامحمدی: ارائه خدمات به ۱۹ میلیون نفر در طرح ۲۰۲۰ محله محروم کشور

آقامحمدی با اشاره به اینکه طرح ۲۰۲۰ به دنبال توانمندی مناطق کمتربرخوردار است، گفت: باید استعداد جوانان این مناطق را شناسایی و آن را تقویت کنیم؛ باید بتوانیم با مهارت آموزی جوانان این مناطق را تا رسیدن به کمال حمایت کنیم.

عضو مجمع تشخیص خاطرنشان کرد: باید از ترحم کردن دست برداریم چراکه اینها راه‌حل نیست بلکه باید توان و استعداد جوانان این مناطق را شناسایی کنیم. 

وی گفت: در طرح ۲۰۲۰ به بیش از ۱۹ میلیون نفر از مناطق محروم کشور خدمت‌رسانی می‎شود و باید امکانات کشوری در راستای تقویت این عزیزان به کارگیری شود.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار