سرلشکر سلامی: همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ایران اسلامی با مستکبران با زبان اقتدار سخن می‌گوید، گفت: ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛ کاری که در ۴۵ سال اخیر بار‌ها آن را انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین بزرگداشت شهدای فتح قله جاسوسان در آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه به فضل الهی و با مجاهدت‌های شهدا، ایران اسلامی در مسیر اقتدار روزافزون گام برمی‌دارد و اقتدار امروز ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی مشهود است، اظهار داشت: ما به واسطه ایمان جوانان به سلاح قدرت و به کوه‌ها عظمت می‌دهیم و تا این مجاهدت‌ها و ایمان جوانان وجود دارند، نه تسلیم می‌شویم، نه سازش می‌کنیم، نه امتیاز می‌دهیم، نه عقب می‌نشینیم و نه سست می‌شویم؛ بلکه فقط پیش می‌رویم.

سرلشکر سلامی

سرلشکر سلامی ادامه داد: این مجاهدت‌ها به فضل الهی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی با قدرت و امنیت، سربلند بوده و با مستکبران با زبان اقتدار سخن می‌گوید و می‌جنگد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امکان ندارد که با آمریکا و شرکای او جنگید، بدون اینکه فداکاری و وفاداری و قدرت از دست دادن دست‌ها در قلب‌های ما وجود داشته باشد.

وی با قدردانی از همراهی مردم ایران و با تاکید بر اینکه جهاد رمز عزت مسلمانان است، عنوان کرد: وقتی ایران اسلامی با قدرت به قلب استکبار می‌زند، مردمش جشن می‌گیرند و حمایت می‌کنند.

سرلشکر سلامی گفت: مقاومت سرافرازانه ایران اسلامی به برکت وجود رهبری انقلابی است که با تکیه بر قرآن کریم، تدبیر می‌کند و مردم نیز فرمایشات او را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل استکبار جهانی افزود: این مقاومت ظاهر سخت و غم‌انگیزی دارد؛ ولی رمز بقای فلسطینی که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده، مربوط به همین جهاد، مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه آنان هم به زودی طعم شیرین یک پیروزی دل‌انگیز را خواهند چشید و دشمنان آنان نیز طعم دردناک انتقام از شرارت‌هایشان را خواهد کشید، اضافه کرد: حق همیشه پیروز است. ما تا انتها ایستاده ایم و به این امر افتخار می‌کنیم.

ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم

سرلشکر سلامی با تأکید بر انتقام از دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد: ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم و انتقام می‌گیریم؛ کاری که در ۴۵ سال اخیر بار‌ها آن را انجام داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان اسلام، سرافکنده بلاد اسلامی را ترک می‌گویند؛ همان‌گونه که در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و ایران اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آبادانی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه کشور را در بر گرفته است، گفت: اینکه مقتدرانه می‌توانیم از شکوه یک انقلاب، بزرگی و عظمت یک ملت، از تدبیر یک رهبر، از شجاعت و استقامت یک نیروی بی انتها سخن بگوییم به این دلیل است که حجت‌های واضحی همانند چراغ‌های روشن راه در آسمان افتخارات این سرزمین می‌درخشند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما در جایی ایستاده و سخن می‌گوییم که مشهد شهیدان عزیزی بوده و طبق آموزه‌های اسلامی، اینجا قطعه‌ای از بهشت است.

شهدا اولیای خاص الهی هستند

فرمانده کل سپاه یادآور شد: شهیدانی که امروز اینجا حی و حاضر و ناظر بر این محفل هستند، اولیای خاص الهی هستند؛ اینها لباس عزت بر اندام ملت پوشاندند.

وی اضافه کرد: عزت ما در گرو شهیدان است؛ این کوه‌های سربلند به واسطه سر‌ها و دست‌هایی که برای رفعت دادن به آن، تقدیم مظهر الهی شده، استوار باقی مانده است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: همه چیز در این سرزمین محقق می‌شود؛ زیرا همت‌های بلند در ملت ایران اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار