مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ راوی دفاع مقدس به دبیرستان‌های دخترانه خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: شب شعر و خاطره ویژه کودکان و نوجوانان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به بیش از ۲۰۰ دبیرستان دخترانه و همچنین نمایشگاه عکس و کتاب استان خوزستان در یکم مهر برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۶۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 11September 2024

اعزام ۲۰۰ راوی دفاع مقدس به دبیرستان‌های دخترانه خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در ستاد استانی هفته دفاع مقدس از برگزاری صدها برنامه شاخص در استان با شعار «در راه فتح قله‌ایم»، خبر داد.

وی افزود: فعالیت‌ ما در هفته دفاع مقدس با ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد و سپس در یکم مهر با حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در عرصه علم و دانش، تببین نقش علم وفناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی را خواهیم داشت.

سردار مرادحاجتی گفت: شب شعر و خاطره ویژه کودکان و نوجوانان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به بیش از ۲۰۰ دبیرستان دخترانه و همچنین نمایشگاه عکس و کتاب استان خوزستان در یکم مهر برگزار خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌که مراسم بزرگداشت شهدای سلامت و تببین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس نیز از برنامه‌های استانی هستند ادامه داد: برگزاری مهرواره «برسد به دست باران»، یادبود شهید «سهام خیام» و همچنین در هفته دفاع مقدس از اسوه‌های صبر و مقاومت، مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد. 

وی با اشاره به دیدار از جانبازان و ایثارگران خوزستان در هفته دفاع مقدس، افزود: برنامه عصر خاطره و شعر دفاع مقدس،  رونمایی از کتاب شهدای گمنام، آغاز طرح تور گردشگری و تجلیل از پزشکان و جراحان دفاع مقدس و همچنین دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان جز برنامه‌های طراحی شده ما در استان هستند.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌که عنوان روز پنجم مهر، وحدت ملی، بصیرت شناسی، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی است، گفت: محور فعالیت‌ها در پنج مهر تبیین نقش ولایت رهبری در دفاع مقدس، حماسه شکست حصر آبادان، تببین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.  

وی با بیان این‌که در هفته دفاع مقدس از روحانیون رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: همچنین تجلیل از فرماندهان و نویسندگان دفاع مقدس، رونمایی از ۱۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، برگزاری طرح‌های اندیشه ورز ویژه دختران در مدارس و مراسم تجلیل از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: در ۹ مهر برگزاری مراسم سالگرد شکست حصر حمیدیه و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای حمیدیه را خواهیم داشت. 

سردار مرادحاجتی با بیان این‌که در هفته دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام پارک گلستان افتتاح خواهد شد، افزود: در ۱۲ مهر همایش اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار