برگزاری دومین قرارگاه ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی در شهرکرد

دومین قرارگاه و ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ - 11September 2024

برگزاری دومین قرارگاه ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از چهارمحال و بختیاری،دومین قرارگاه و ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و آموزش و پرورش برگزار شد.

سرهنگ نظری مسئول بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه یک بسته‌ی ۱۲ برنامه‌ای تحت عنوان بسته‌ی رحمت مهر تشریح گردید و مسئولین محترم در این جلسه تصمیماتی را در مورد اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و هفته‌ی بازگشایی مدارس اتخاذ کردند.

وی افزود: امیدواریم این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی در سطح آموزشگاه‌ها و ادارات استان برگزار شوند و از شاخص‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به بزرگداشت و تکریم شهید شاخص کشور شهید ظفر خالدی اشاره نمود که هر آموزشگاه و هر مدرسه‌ای یک یادواره شهدا، زنگ ظفر –ایثار و مقاومت خواهند داشت.

نظری ادامه داد: رونمایی از المان و معابری که به نام شهید خالدی نامگذاری شده و برنامه‌هایی که در حوزه‌های جهاد تبیین، علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار است اتفاق بیفتد، طرح شهید روح الله عجمیان در خصوص نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس از دیگر اقدامات مطرح شده دراین قرارگاه بود.

وی گفت: بحث اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور شمالغرب و جنوب و همچنین موضوعات درس آمادگی دفاعی مدارس، پویش همکلاسی مهربان در خصوص توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، از دیگر مباحث این جلسه بود که تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد با هماهنگی قرارگاه و ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی، موضوع فرمان اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب و سند بنیادین آموزش و پرورش تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار