پیام نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان در پی ارتحال آیت‌الله محفوظی

آیت‌الله «رمضانی» در پی ارتحال عالم وارسته مرجع عالیقدر تقلید آیت‌الله محفوظی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 11September 2024

پیام نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان در پی ارتحال آیت‌الله محفوظیبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال عالم وارسته مرجع عالیقدر تقلید آیت‌الله محفوظی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه وآله: إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیء.

خبر ارتحال غم‌انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی محفوظی رحمت‌الله علیه موجب تاثر و تاسف گردید.

آن مرجع وارسته و استاد اخلاق مسلط در مباحث معقول و منقول با سابقه‌ای طولانی در تدریس و تربیت شاگردان حوزه، آثار و تألیفات بسیاری از خود بجای گذاشت و عمر شریف خود در ترویج شعائر اسلامی، فقه و معارف اهل بیت علیهم السلام صرف نمود.

آن فقیه فرزانه قبل از پیروزی انقلاب در همراهی و یاری امام و امت بسیار فعال بود و بار‌ها زندانی شد و بعد از پیروزی انقلاب به نمایندگی امام با حضور در دانشـگاه‌ها، عضویت در جامعه مدرسین، نمایندگی مجلـس خبرگان رهبری و عرصه‌های مختلف، همواره همراه و پشتیبان ولی فقیه و در بسیاری از عرصه‌های حساس مانند رسیدگی به مشکلات نیازمندان اعم از طلاب و عموم مردم موثر و تلاش‌های فراوانی داشت.

اینجانب ضـایعه فقدان آن استاد بزرگ و مرجع خلیق و خدوم را به سـاحت مقدس حضـرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید حفظهم الله، حوزه‌های علمیه و شاگردان و علاقمندان و بیت شریف ایشان خصوصا مردم شریف و مؤمن استان گیلان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه حضرت حق جل جلاله برای روح بلند آن فقید سعید، علوّ درجات و حشر با موالیانش و برای همه متعلقین و بازماندگان خصوصا فرزندان مکرم و گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار