نماینده ولی فقیه در مازندران:

آبادانی ایران اسلامی به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه آبادانی ایران اسلامی ما و دنیا به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است، گفت: همه باید در راستای عمران و آبادانی جامعه حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۹۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ - 11September 2024

آبادانی ایران اسلامی به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: انتظار داریم بخش‌های عمده‌ای از مشکلات حوزه اقتصاد توسط بخش مردمی و خصوصی حل شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع)، افزود: دو خصلت است که بالاتر از آن نیست یکی ایمان به خدا و یکی نفع رساندن به خلق الله، مصداق مهم نفع رساندن گشایش اقتصادی، تأمین رفاه و زندگی آبرومندانه است، شما در راستای این توصیه حرکت می‌کنید سعی کنید از این تشکیلات مهم گسترده استانی، شهرستانی و ملی در مسیر خدمت و نفع به مردم استفاده کنید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: خروجی جلسات، مصوبات است، مثل داستان تولید علم و مقاله که رشد داشتیم چند مشکل را حل کردیم، دولت کریمه امام زمان (عج) دولتی است که عزت مسلمین را در پرتو عدالت تامین می‌کند آیا در جامعه فقیر و گرفتار عزت حفظ می‌شود؟ قطعا نه.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای حفظ و احیای عزت و کرامت مردم حتما باید معیشت آنها بهینه و درخور تامین شود، آبادانی ایران اسلامی ما و دنیا به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است، همه باید در راستای عمران و آبادانی جامعه حرکت کنیم، باید واحد‌های کوچک جامعه یعنی خانواده‌ها آباد باشند تا کل جامعه آباد شود.

این مسئول تاکید کرد: الحمدالله شما به انواعی از آسیب‌ها و فساد‌ها اشراف دارید و می‌دانید، عدالت باید محور باشد همه چیز باید پیوست عدالت داشته باشد، قانون باید محور باشد، نه بی‌قانونی و نه بد قانونی، مثلا دو سه سال اخیر بحث اقدام سازمان بورس و حقوق و وام‌های نجومی را قانون مطرح کردند از طرفی کسانی برای ضرورت زندگی برای ۲۰میلیون تومان تسهیلات باید این در و آن در بدوند، این قانون است یا بدقانونی؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار