یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان برگزارشد

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، بیست و پنجمین یادواره ۸ شهید روستای رتک کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶ - 12September 2024

یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان برگزارشد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع)، بیست و پنجمین یادواره ۸ شهید روستای رتک با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، فرمانده انتظامی کوهبنان، بخشدار مرکزی، مسئول اجرایی دفتر نماینده مردم در مجلس، تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان، اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کوهبنان، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و مردم منطقه در مسجد سجادیه روستای رتک برگزار شد.

حجت الاسلام «مهدی زکی زاده» استاد حوزه و دانشگاه در این آیین با بیان اینکه شهیدان همواره حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند، اظهار داشت: بهترین مرگ، شهادت در راه خداست. 

وی افزود: شهیدان در برهه‌ای از تاریخ، بهترین سرمایه خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیر کردند و جاودانه تاریخ شدند.

حجت الاسلام زکی زاده با اشاره به اینکه باب شهادت همواره گشوده است، تصریح کرد: خداوند در گذر زمان بهترین‌ها را گلچین می‌کند تا در جوار خودش به آرامش دائمی برسند.

وی بیان داشت: همواره باید سیره شهدا را در زندگی خود پیاده و وصیت نامه، دست نوشته و نامه‌های شهدا را مطالعه کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: شهیدان در وصیت نامه خود همواره بر اطاعت و دفاع از ولایت و رهبری، رعایت حجاب و عفاف و... تاکید داشتند؛ چون این راه منتهی به سعادت می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و دولت گفت: امروز در هر کوی برزن عطر شهدا به مشام می‌رسد و به برکت نام و یاد شهداست که تمام توطئه‌های و خباثت‌های دشمنان نقش بر اّب می‌شود.

این مراسم با خاطره گویی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مداحی و عزاداری همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار