تل‌آویو: حزب الله ۸۰۰۰ موشک به سمت ما شلیک کرده است

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات بی‌امان حزب الله به شهرک‌ها و مقر‌های نظامی اسرائیلی، باز هم مدعی شد که جنبش حماس با توافق آتش‌بس مخالفت کرده است.
کد خبر: ۶۹۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ - 12September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دیوید منسر» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه مدعی شد که جنگ در غزه با آزادی تمام گروگان‌های اسرائیلی به پایان خواهد رسید.

تل‌آویو: حزب الله ۸۰۰۰ موشک به سمت ما شلیک کرده است

منسر با بیان اینکه جنبش حزب‌الله لبنان ۸۰۰۰ موشک به سمت شهرک‌ها و مقر‌های نظامی اسرائیلی شلیک کرده است، مدعی شد که در جریان این حملات ۲۹۰ سرباز اسرائیلی زخمی شدند.

ارتش اسرائیل مطابق معمول در تلفات نظامیان خود را به‌صورت علنی اعلام نمی‌کند.

 وی بدون هیچ‌گونه اشاره‌ای به کارشکنی‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم مدعی شد که تل‌آویو با پیشنهاد آمریکا در تاریخ ۱۶ آگوست برای آتش‌بس موافقت کرده و این حماس است که با آن مخالفت کرد. جنبش حماس بار‌ها تأکید کرده است که به بیانیه جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و قطعنامه شورای امنیت در این زمینه پایبند است بر اساس بیانیه‌ای که بایدن اعلام کرد قرار بود ارتش رژیم صهیونیستی به‌صورت کامل از غزه عقب‌نشینی کند و جنگ به‌صورت کامل متوقف شود، اما پس از اینکه سران این رژیم با این مسئله موافقت نکردند آمریکا پیشنهاد جدیدی در ۱۶ آگوست ارائه کرد که تقریباً تمامی شروط رژیم صهیونیستی را رعایت می‌کرد و همین مسئله باعث شد که حماس تأکید کند با توافق قبلی و پیشنهاد قبلی آمریکا موافق است نه پیشنهاد جدید.

دیوید منسر بدون هیچ‌گونه اشاره‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران مدارسی که محل اسکان آوارگان فلسطینی است، مدعی شد که استفاده از مدرسه برای اهداف نظامی باعث شده است که به این مدارس حمله کند.

وی مدعی است ارتش اسرائیل تلاش‌هایی را به کار گرفته است تا مانع از تلفات بیشتر در میان غیرنظامیان شود. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها مدارسی را بمباران کرده که محل اسکان آوارگان فلسطینی است و هر بار نیز مدعی شده است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از این مدارس به‌عنوان مقر‌های نظامی استفاده می‌کرده است. در خصوص نقض حقوق خبرنگاران نیز سخنگوی کابین اسرائیل خبر داد که این رژیم قصد دارد کارت‌های خبرنگاری خبرنگاران الجزیره را باطل کند؛ زیر آنان اخبار نادرستی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار