فرمانده سپاه سنقر و کلیایی:

شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند

سرهنگ «یاری» گفت: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم. 
کد خبر: ۶۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 12September 2024

شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی امروز در  یادواره شهدای این شهرستان  اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آن‌ها را توفیق الهی دانست. 

وی افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد. 

سرهنگ یاری با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی گفت: باید سبک زندگی و سیره عملی شهدا را الگو و سرلوحه خود قرار دهیم تا بتوانیم کشور را به سمت تعالی سوق دهیم. 

وی در پایان تأکید کرد: امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام مدیون و مرهون از خودگذشتگی شهدا است؛ جوانانی که همه دارایی خود را کف دستشان گرفتند تا برای وطنشان بجنگند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار