نماینده ولی فقیه در مازندران:

نظام جمهوری اسلامی نجات‌بخش بشریت است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد همین نظام جمهوری اسلامی است؛ حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه می‌کند.
کد خبر: ۶۹۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 13September 2024

نظام جمهوری اسلامی نجات‌بخش بشریت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران، با تأکید و توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا مخصوص روز جمعه نیست، انسان باید پاک و بیگناه و با خدا و بدون شیطان زندگی کند.

وی با تبریک به سالروز آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج)، افزود: آغاز هفته وحدت را در پیش داریم که یکی از بهترین تصمیم و ابتکارات نظام جمهوری اسلامی است که ۱۲ الی ۱۷ ربیع‌الاول را به‌عنوان هفته وحدت اعلام کرده است، وحدت برای ما در چند سطح مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر داشتن وحدت ملی در درون و زندگی مسالمت‌آمیز، ادامه داد: شعار وفاق ملی رئیس جمهور بسیار شعار خوبی است، البته نباید اجازه دهیم به بهانه وفاق ملی بعضی از عناصر نابابی که در فتنه‌ها دخیل بودند و ملت اینها را ترک کردند را دوباره برگردانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: همینطور باید وحدت بین امت اسلامی داشته باشیم؛ تمام مسلمانان جهان در روزی مثل امروز در کنار غزه و در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار بایستند، باید وحدت و انسجام مستضعفین جهانی داشته باشیم، باید وحدت بین‌ادیانی داشته و در مقابل نگاه کنار گذاشتن دین از صحنه زندگی متحد باشیم، خداوند منادی وحدت بین ادیانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به میزبانی استان از اتاق بازرگانی یا اتاق بازرگانی کل کشور، عنوان کرد: بخش مردمی را همین اتاق نمایندگی می‌کند، اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «با مشارکت مردم» اتاق بازرگانی باید در این جهت برنامه و کارنامه داشته باشد.

به گفته آیت الله محمدی لائینی اقتصاد باید مردمی و تعاونی باشد، اقتصاد دولتی اقتصاد درستی نیست، ما مشکلات و عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان خودمان داریم که بخش خصوصی باید برایش برنامه‌ریزی کند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه استان، مقابله با معضلات مختلف اتاق بازرگانی می‌تواند نقش داشته باشد و ما از آنها مطالبه جدی داریم، ان‌شالله در پایان سال گزارش خوبی را داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سالروز آغاز ولایت و امامت است، آن نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد همین نظام است، حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه می‌کند، طوفانی مهمتر از طوفان الاقصی، پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا، طوفانی در مقابل جنگ جهانی، طوفان خواباندن فتنه‌های داخلی و مبارزه با داعشی‌ها ایجاد می‌کند.

وی ظهار امیدواری کرد که ان‌شاالله به زودی شاهد طوفان محو اسرائیلی‌ها و نجات مردم غزه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها