رئیس جمهور باید مدیرانی با عطر بوی مهدوی و علوی منصوب کند

امام جمعه موقت بیرجند گفت:در حفظ دستاورد انقلاب و نظام اسلامی باید ابتدا مردم، مسئولیت‌ها را به اهلش بسپارند و رئیس جمهور هم مدیرانی با عطر بوی مهدوی و علوی و اسلام منصوب کنند.
کد خبر: ۶۹۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 13September 2024

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) ۲۳ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: امروز مصادف با هزار و ۱۸۵امین سالروز آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان(عج) است، مناسبت یوم الله اکبر غدیر در عصر حاضر به اندازه این مناسبت برای ما پیام ندارد چون امروز در حقیقت غدیر و یوم الله اکبر بین ما و آن حضرت می‌بایست می‌بود و باشد.

وی بیان کرد: با بیان اینکه نعمت‌های الهی برای مومنین پوشیده نیست که غیرقابل شمارش است، لذا همه وظیفه داریم شاکر این نعمت‌ها باشیم و وجود مبارک امام زمان در هر عصری بوده و امروز امام زمان(عج) واسطه فیض و همه نعمت‌های الهی بر ما هستند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: اسلام خدا، اسلامی نیست که ولی خدا را نبینیم و حال آنکه او ما را ببیند. 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: معنویت را با وجود ولی خدا باید تجربه کرد، اگر نقص و کمبودی در جان ما و جامعه بشریت است بخاطر کم‌توجهی به این مسیر است.

وی با بیان اینکه ما در همه ابعاد نیاز به علم و آگاهی و محبت امام داریم گفت: وقتی مسیر را بین خود و امام‌ مسدود و تخریب کردیم وضعیت اینگونه می‌شود که می‌بینیم و امروز نمره خوبی در این خصوص نداریم.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی بیان کرد: توجه به ولی خدا خلاصه به یک روز نیست چون امام معصوم هدایتگر جامعه است، بنابراین مسلمانان تشییع‌کنندگان و گریه‌کنندگان خوبی برای امامان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تقوای اعتقادی در پیوند ناگسستنی با امام زمان(عج) بوده و تنها و نورانی‌ترین مسیر در این دنیا همین است لذا مهمترین مناسبت یعنی نهم ربیع الاول که حال بشر خراب است، قرار داریم و مناسبترین توجه به ولی خدا و غدیر ما است و هر روز غدیر باشد.

وی ادامه داد: با در دست گرفتن حاکمیتی قبل از ظهور توسط امام خمینی(ره) این افق تاریک به سمت روشن شدن است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ولی فقیه مسلم بن عقیل بوده و باید در عمل از او تبعیت و اطاعت کنیم، افزود: امام زمان(عج) ما را فراموش نکرده بلکه این ما هستیم که در سایه غفلت قرار گرفته‌ایم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در عصر غیبت باید دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشیم، و امروزه جلوه بیرونی این دشمنان را در غزه می‌بینیم. 

وی با بیان اینکه مشکل ما امروز آمریکا و اسرائیل نیست بلکه نتایج جنگ آنان در درون و عرصه فرهنگی است، تصریح کرد: در حفظ دستاورد انقلاب و نظام اسلامی باید ابتدا مردم، مسئولیت‌ها را به اهلش بسپارند و رئیس جمهور هم مدیرانی با عطر بوی مهدوی و علوی و اسلام منصوب کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم وظیفه دارند دلسوزانه و مشفقانه بر مسئولان نظارت کنند تا همه در مسیر نورانی مقاومتی حرکت کنیم که استخوان‌های استکبار را در هم شکسته است و این پرچم را به امام زمان(عج) بسپاریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار