امام جمعه موقت شیراز:

شهدا قهرمان تبدیل بحران‌ها و تهدیدها به فرصت بودند

حجت الاسلام والمسلمین «حاجی‌پور» گفت: شهدا قهرمان تبدیل بحران‌ها و تهدیدها به فرصت بودند و این موضوع را باید درقالب‌های مختلف هنری به تصویر کشید.
کد خبر: ۶۹۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ - 13September 2024

شهدا قهرمان تبدیل بحران‌ها و تهدیدها به فرصت بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «عادل حاجی‌پور» امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نمازجمعه عبادی سیاسی این شهر ابتدا پس از توصیه به رعایت تقوا اظهار داشت: اگر مسئول در جامعه اسلامی رعایت تقوا نکند دیگرانی که پشت سر او راه می‌روند به او نگاه کرده و خطا می‌کنند و این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند.

خطیب جمعه موقت شیراز با بیان اینکه امروز دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی و استفاده از جنگ روانی، جنگ اقتصادی و در کنار آن جنگ نظامی، جنگ سیاسی، جنگ رسانه ای در برابر ما قرار گرفته افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی که شما می‌بینید انسان هم باید مثل همان دشمن در مواجهه با جنگ ترکیبی مقابله ترکیبی داشته باشد.

وی افزود: امروز دو نگاه یکی نگاه صهیونیستی جهانی و دیگری نگاه اسلام ناب محمدی در دنیا حاکم است که اولی در پی استعضاف و استخفاف ملت‌های عالم است.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمان تبدیل بحران‌ها و تهدیدها به فرصت بودند و این موضوع را باید به تصویر کشید گفت: باید در قالب فیلم، ادبیات، کتاب، یادواره و در هر قالبی که به ذهن هنرمندانه و خلاق جوان فرهنگی می‌رسد به عرصه میدان آورده بشود، این نکته مهمی است در عرصه فرهنگی و به همین شکل در مسائل اقتصادی هم ما نیازمند به مواجهه هوشمندانه‌ایم.

وی در ادامه گفت: هر کدام از ما یک سهمی داریم و آن کسی که در عرصه فرهنگی پرچمدار است یک سهمی در این مواجهه هوشمندانه و نگاه جهادی در تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی دارد.آن کسی که در عرصه نظامی است و آن کسی که در دل میدان رزم اقتصادی‌ است، او که پرچم‌دار دیپلماسی و حرکت سیاسی‌ست فرقی نمی‌کند هر کدوم از ما سهمی داریم.

یک عده هم با افتخار تمام تک تک ملت عزیز ایران فرد فرد ملت عزیز ایران در این جهاد مقدس یک نقش ویژه دارند که نمی توانند نقش آنها را نادیده بگیرند، نقش این‌ها در بزنگاه‌های مختلف و حوادث مختلف انقلاب متفاوت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار