فرماندار زرقان:

موزه دفاع مقدس در شهر زرقان جانمایی و احداث می‌شود

«شکرپور» گفت: باید موزه دفاع مقدس که در برگیرنده یادگاری‌های رزمندگان شهرستان و عکس‌ها و آثار ماندگار هنری در حوزه دفاع مقدس است در شهر زرقان بنا شود تا زمینه آشنایی نسل‌های آینده با فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از میهن عزیزمان فراهم گردد.
کد خبر: ۶۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ - 13September 2024

موزه دفاع مقدس در شهر زرقان جانمایی و احداث می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مهدی شکرپور» فرماندار زرقان امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و آسایش امروزمان را مدیون خون شهیدان و ایثارگران هستیم.

فرماندار زرقان افزود: یکی از درس‌های دفاع مقدس مقاومت است و آن چیزی که کشور را در این بیش از چهل سال با این همه دشمنی استکبار پیش برده، تفکر مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش‌های ملی و دینی است.

رییس ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه اظهار داشت: با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس و هفته دفاع مقدس، مدیران و معلمان در راستای نشر فرهنگ ایثار و مقاومت و آشنایی نوجوانان و دانش آموزان با رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از ظرفیت پیشکسوتان عرصه جهاد و رزمندگان دفاع مقدس برای برنامه‌های خاطره گویی استفاده کنند.

شکرپور همچنین در راستای اجرای هر چه بهتر و منسجم تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس از همه ی دستگاه‌های اجرایی خواست تا به بهترین نحو ممکن برنامه‌های این هفته را اجرا کنند به طوری که زیبنده ی شهرستان زرقان باشد.

فرماندار زرقان در ادامه گفت: باید موزه دفاع مقدس که دربرگیرنده یادگاری‌های رزمندگان شهرستان و عکس‌ها و آثار ماندگار هنری در حوزه دفاع مقدس است در شهر زرقان بنا شود تا زمینه آشنایی نسل‌های آینده با فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از میهن عزیزمان فراهم گردد.

شکرپور در پایان گفت: باید از خانواده شهدا و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ در هفته دفاع مقدس تقدیر شود و ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به نصب بنر و فضاسازی محیطی را مرتبط با دفاع مقدس اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار