معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس:

مشکلات 70 خانواده شهید و ایثارگر با حضور استاندار فارس بررسی شد

«شهرزاد» گفت: میز خدمت امروز به دعوت و همت انجمن فرزندان شاهد استان فارس برپا شد و استاندار فارس در این میز خدمت با حدود ۷۰ نفر از خانواده معظم شهدای استان دیدار و مسائل و مشکلات آن بزرگواران را از نزدیک بررسی کرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ - 13September 2024

مشکلات 70 خانواده شهید و ایثارگر با حضور استاندار فارس بررسی شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «زین‌العابدین شهرزاد» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در میز خدمت امروز جمعه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: امروز دومین میز خدمت پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سال جاری با حضور استاندار فارس در موسسه ایثار برپا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید استان فارس گفت: هدف این میز خدمت رفع مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خصوص فرزندان شاهد در خصوص مسائلی همچون تسهیلات، امورات مسکن، مشاغل مرتبط به دستگاه‌های اجرایی در استان بود.

زین العابدین شهرزاد اظهار داشت: قطعاً با حضور و دستور استاندار فارس، پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان با روند بهتری دنبال می شود و نتیجه مطلوب ان شاءالله حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این میز خدمت به دعوت و همت انجمن فرزندان شاهد استان فارس برپا شده بود، ادامه داد: استاندار فارس در این میز خدمت با حدود ۷۰ نفر از خانواده معظم شهدای استان دیدار و مسائل و مشکلات آن بزرگواران را از نزدیک بررسی کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز از ابتدای امسال تاکنون با حدود ۶۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس در قالب دیدارهای چهره به چهره و میز خدمت ملاقات داشته و مشکلات آن بزرگواران را از نزدیک بررسی کرده است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله با برگزاری این میزهای خدمت، بتوانیم مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را مرتفع کنیم.

گفتنی است، در پایان این میزخدمت جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس به پاس درایت در حل مشکلات و توجه به خانواده شهدا، لوح یادبودی به محمد‌هادی ایمانیه استاندار فارس اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار