امام جمعه اهواز:

شدت انتقام از رژیم صهیونیستی غیر قابل تصور خواهد بود

موسوی فرد گفت: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر روز به روز تقویت شده و آسیب های فراوانی به این رژیم جعلی وارد کرده و هر روز بر تعداد عملیات‌ها علیه این رژیم جعلی افزوده می شود.
کد خبر: ۶۹۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 13September 2024

شدت انتقام از رژیم صهیونیستی غیر قابل تصور خواهد بودیه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» امام چجمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: اکنون نیروهای مقاومت در عراق، یمن ،سوریه و لبنان ضربات کوبنده و مستمری به رژیم صهیونیستی می‌زنند و همواره باید از جبهه مقاومت حمایت کرد.

وی افزود: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر روز به روز تقویت شده و آسیب های فراوانی به این رژیم جعلی وارد کرده و هر روز بر تعداد عملیات‌ها علیه این رژیم جعلی افزوده می شود.

موسوی‌فرد تاکید کرد:  انتقام سخت از رژیم صهیونیستی بی‌شک در زمان مناسب قطعی است و شدت آن برای این جنایتکاران، غیر قابل تصور خواهد بود. 

امام جمعه اهواز همچنین به افتخار آفرینی «صادق بیت سیاح» قهرمان ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: امروز پوریای ولی افتخاری برای ورزشکاران ایران اسلامی است درحالی که شاید مدال های فراوانی داشته اما روحیه پهلوانی و قهرمانی وی بیش از مدال، در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: بیت سیاح این جوان غیرتمند ما پس از قهرمانی و رکورد شکنی پیش از مدال، پرچم افتخار اسلام را بالای سر برد و از اهل بیت (ع) مدال افتخار گرفت.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد یادآور شد: همچنین بانوی دیگری با حجاب و پوشش کامل در رقابت‌های پارالمپیک به مدال طلا رسید و سجده شکر فرو آورد که بی شک الگویی برای سایرین خواهد بود. جا دارد از تمامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک که برای این کشور اسلامی افتخار آفرینی کردند، قدردانی کنیم.

خطیب جمعه اهواز بیان داشت: هفتم مهرماه حدود ۱۰۰ پیکر مطهر از شهدای دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند و انتظار می‌رود، مردم، مساجد، ادارات و سایر دستگاه ها برای استقبال پرشور از افتخار آفرینان ایران اسلامی، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار