مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

عنوان بسیجی افتخاری و اختیاری است

حجت الاسلام محمدی گفت: دین، ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا بسیار مهم هستند و باید بدانیم فردای قیامت هیچ عذری پذیرفته نیست و برای تبیین دین خدا باید اراده، تلاش و دفاع کرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶ - 14September 2024

عنوان بسیجی افتخاری و اختیاری استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد؛ دوره تربیت و تعالی و توانمند سازی گروه‌های نقش آفرین بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع غدیر برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این دوره حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام به تشریح ویژگی‌های شیعیان واقعی پرداخت.

حجت الاسلام محمدی، تقوا را حصن حصین برای فرد، خانواده و اجتماع دانست و افزود: کوشش در هر زمینه‌ای ضروری است و باید پاسخگوی امانتی باشیم که به دست ما سپرده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت عنوان بسیجی عنوان کرد: عنوان بسیجی افتخاری و اختیاری است و هیچ کس بدون لیاقت نمی‌تواند عنوان بسیجی را بگیرد و بسیجیان بر اساس اختیار این عناوین را انتخاب کرده‌اند و باید در هر مسئولیتی که هستند بعنوان نقش آفرین در راستای نهادینه شدن اهداف تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدی افزود: دین، ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا بسیار مهم هستند و باید بدانیم فردای قیامت هیچ عذری پذیرفته نیست و برای تبیین دین خدا باید اراده، تلاش و دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسدار دین و مدافع ارزش‌ها بودن در خانواده و محیط زندگی و کار خود نیازمند هیچ امکانات و تجهیزات و اعتباراتی نیست؛ باید قدر عنوان بسیجی بودن خود را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار