معاون هماهنگ‌کننده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

کنگره شهدا حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت است

سرهنگ حاتمی گفت: ما برگزاری کنگره شهدا را یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت است و  همه در قبال شهدا وظایفی داریم و برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها نیز بخشی از این وظایف است.
کد خبر: ۶۹۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 14September 2024

کنگره شهدا حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «عین‌الله حاتمی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز «شنبه» در گفتگو اختصاصی  در جمعی از خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت است و  همه در قبال شهدا وظایفی داریم. برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها نیز بخشی از این وظایف است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی گفت: دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا، نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند، از این رو طراحی و اجرای این برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که در باور مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تأثیرگذار باشد.
 
سرهنگ حاتمی با تأکید بر اینکه دشمن از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کند، افزود: دشمن در فضای مجازی حکمرانی و با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از از جامعه بگیرد و فرزندان ما را اسیر کند.
 
وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود، تأکید کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی هیچ نوع تجهیزاتی وجود نداشت و امام راحل با کمک امت و همدلی مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و باید به مردم به درستی خدمت کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار