مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام کاروان «راهیان پیشرفت» به پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

هاشمی گفت: کاروان اعزامی فرزندان کارکنان شرکت گاز استان با عنوان «راهیان پیشرفت» به مقصد پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس حرکت و در قالب سفری سه‌روزه بعد از بازدید از پالایشگاه، به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 14September 2024

اعزام کاروان «راهیان پیشرفت» فرزندان کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به پالایشگاه شهید هاشمی‌نژادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سیدمحمود هاشمی» مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در مراسم اعزام کاروان «راهیان پیشرفت» فرزندان کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس، اظهار داشت: کاروان اعزامی فرزندان کارکنان شرکت گاز استان با عنوان «راهیان پیشرفت» به مقصد پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس به منظور تبیین تلاش‌های مجاهدت گونه کارکنان حرکت و در قالب سفری سه‌روزه بعد از بازدید از پالایشگاه، به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت، گفت: این اردو فرصت مناسبی است تا فرزندان کارکنان با یکی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور و فرآیند‌های حساس تولید گاز آشنا شوند. این اولین بار است که چنین برنامه‌ای برای نسل نوجوان و جوان خانواده کارکنان اجرا می‌شود و امیدواریم این تجربه باعث ارتقاء دانش و بینش آنان نسبت به آینده کشور و صنعت گاز شود.

هاشمی افزود: توجه به جوانان و فرزندان کارکنان، سرمایه‌گذاری در آینده صنعت و توسعه کشور است و این اقدام گامی مثبت در جهت پیوند محکم‌تر میان نسل جدید و دستاورد‌های علمی و صنعتی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار