مسئول بسیج جامعه زنان کنگاور:

بانوان شهیده اوج تجلی ایثار و فداکاری، عفت و آزادگی هستند

«اخگر» گفت: بانوان شهیده اوج تجلی ایثار و فداکاری، عفت و آزادگی هستند و دشمنان امروز با تمام توان سعی در محو کردن فرهنگ ایثار و شهادت با ترویج ابتذال و بی‌بند و باری دارند. 
کد خبر: ۶۹۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 14September 2024

بانوان شهیده اوج تجلی ایثار و فداکاری، عفت و آزادگی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فاطمه اخگر» مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با اشاره به برنامه‌های مختلف از جمله کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و سرکشی ازخانواده‌های معظم شهدا زنده نگه‌داشتن فداکاری‌های شهدا را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: این قدرشناسی از شهدا موجب می‌شود که در مسیر قرار گرفته و راه را گم نکنیم. 

وی با بیان اینکه بانوان شهیده نیز اوج تجلی ایثار و فداکاری، عفت و آزادگی هستند، تاکید کرد: دشمنان امروز با تمام توان سعی در محو کردن فرهنگ ایثار و شهادت با ترویج ابتذال و بی‌بند و باری دارند و دشمنانی که شعار زن، زندگی و آزادی را دستاویز افکار پلیدشان کرده‌اند در غزه هزاران زن و کودک بی‌گناه را به خاک و خون کشانده‌اند. 

اخگر خاطرنشان کرد: طی هشت سال دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه و شهرستان کنگاور زنان شهیده زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که خود گواه بر ایثار، فداکاری، عزت و آزادگی بانوان این خطه در همه عرصه‌ها است و ما باید تلاش کنیم که با معرفی سبک و سیره شهدا قدردان فداکاری و از خودگذشتگی آن‌ها باشیم و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم. 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه شهدا، قهرمانان واقعی برای همه دوران هستند، تصریح کرد: بزرگداشت یاد شهدا ادامه حرکت‌های جهادی است و کم‌تر از شهادت نیست. 

این مسئول اذعان داشت: هر شهید گران‌قدری نماد و پرچمی برای استقلال این ملت است و ما باید تلاش کنیم با شناساندن و جهاد تبیین و معرفی شهدا به نسل جوان در بالا نگه‌داشتن این پرچم سهیم باشیم. 

وی در ادامه به اقدامات بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور در راستای کنگره ملی شهدا نیز اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور در راستای کنگره شهدا با برنامه‌ریزی، هماهنگی و همکاری برنامه‌های مختلفی از جمله یادواره شهدا در سطح محلات و روستاهای متعددی برگزار کرده و یادواره‌های شهدای خانگی، عطرافشانی گلزار شهدا، تقدیر از دختران محجبه به نیابت از شهدا و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، محافل انس با قرآن کریم، کاشت نهال و نمایشگاه عکس شهدا از دیگر برنامه‌های انجام شده در این راستا است. 

اخگر عنوان کرد: مجموعه بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور سعی بر حفظ یاد و خاطره شهدا و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان را داشته زیرا هدف اصلی از برگزاری کنگره‌های شهدا و برنامه‌های مرتبط با آن نیز زنده نگه‌داشتن این مفاهیم ارزشی، انقلابی و فداکارانه است. 

وی ابراز داشت: شهیدان از مهم‌ترین سرمایه که جان شیرین‌شان بوده برای حفظ اسلام و انقلاب و این مرز و بوم گذشته و درخت انقلاب را تنومند کرده‌اند و امروز ما هم وظیفه داریم نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت و سبک و سیره شهدا با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار آشنا کنیم چرا که آینده این سرزمین به دستان فرزندانش رقم خواهد خورد و اگر نسل امروز در زندگی خود شهدا را الگو قرار دهند قطعاً در مقابل شهدا سربلند خواهیم بود. 

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه شهدا قهرمانان واقعی ملت ما هستند، بیان داشت: ان‌شاءالله که بتوانیم در خط شهدا بمانیم و شرمنده شهدا نباشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار