برگزاری جشن قاریان قرآن حرم مطهر رضوی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌ عصر (عج)

هم زمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نوای دلنشین قرآن در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز شد و قاریان قرآن این آستان مقدس با برپایی محفل قرآنی، این مناسبت فرخنده را جشن گرفتند.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 14September 2024

جشن قاریان قرآن حرم مطهر رضوی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج)به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در این محفل قرآنی که هم زمان با سال روز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) در رواق امام خمینی (ره) و در فضایی سرشار از معنویت برگزار شد، زائران و مجاوران حریم ملکوتی رضوی با استماع آیات وحی که با نوای قاریان برجسته و ممتاز آستان قدس رضوی تلاوت شد، دل‌های خود را به‌سوی آن امام غایب معطوف و با ایشان تجدید عهد کردند

جلیل حسین‌زاده از قاریان بین‌المللی آستان قدس رضوی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه توبه آغازگر این محفل نورانی بود، سپس ابوالفضل چمنی دیگر قاری ممتاز و بین‌المللی حرم مطهر رضوی سوره مبارکه احزاب را با نوایی گرم و دلنشین، تلاوت کرد.

در این محفل قرآنی، همچنین آیاتی از سوره مبارکه الرحمن با نوای ملکوتی سید خلیل‌الله نجات حسینی از قاریان خوش‌الحان و نام‌آور حرم مطهر رضوی تلاوت شد. هم‌خوانی روح‌نواز توسط گروه تواشیح «انوار المصطفی العالمیه» پایان‌بخش محفل قرآنی کرسی تلاوت رضوی در سال روز آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان (عج) بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار