نشست تدوین نقشه راه فناوری‌های نوین دریایی کشور برگزار شد

سومین نشست تدوین نقشه راه فناوری‌های نوین دریایی به میزبانی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 14September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سومین نشست تدوین نقشه راه فناوری‌های نوین دریایی با حضور مدیران ارشد مجموعه‌های دریایی به میزبانی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

نشست تدوین نقشه راه فن آوری‌های نوین دریایی کشور برگزار شد

در این نشست تخصصی، مدیران و فعالان مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی مرجع در علوم مرتبط و انجمن‌های صنفی و تخصصی حوزه دریا از جمله دانشگاه‌های امیرکبیر و صنعتی شریف، سازمان شیلات، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان کشتیرانی، اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود در راستای تدوین قطع نامه و برگزاری پنل‌های تخصصی داشتند.

«کریم اکبری وکیل‌آبادی» نماینده نیروی دریایی ارتش در حاشیه این نشست با اشاره به هم‌افزایی کلیه ارگان‌های دریایی اظهار داشت: باید به سمت بهره‌گیری از فناوری‌های جدید حرکت کنیم.

اکبری وکیل‌آبادی افزود: همه ارگان‌ها و سازمان‌های دریایی باید در کنار یکدیگر حرکت کنند و ارتباطات خود را با صنایع همسو تقویت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برابر اهداف ترسیم‌شده در توسعه دریامحور و گام دوم انقلاب به سمت بهره‌گیری مطلوب از کلیه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی حرکت کرده و فضایی امن برای تجارت دریایی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار