ناظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور خبر داد؛

اجرای طرح شهید عجمیان در ۸۷ مدرسه شهرستان کلات

عامریان گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در ۸۷ مدرسه شهرستان کلات با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس اجرا شده است.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 14September 2024

اجرای طرح شهید عجمیان در ۸۷ مدرسه شهرستان کلاتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدرضا عامریان» ناظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور در حاشیه بازدید از اجرای طرح شهید عجمیان شهرستان کلات اظهار داشت:تاکنون از طرح شهید عجمیان نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه طرح شهید عجمیان در شهرستان کلات به معنای واقعی کلمه با مشارکت مردم در حال برگزاری است، تصریح کرد: همه در این طرح پای کار هستند و انتظاراتی که ما در این منطقه از طرح داشتیم در مدارس مشاهده کرده‌ایم.

ناظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور خاطرنشان کرد: در طرح شهید عجمیان بهسازی و شاداب‌سازی ۱۰۰ هزار کلاس درس در کشور هدف‌گذاری شده که در خراسان رضوی ۱۶۰۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان قرار داشتند و ۸۷ مدرسه نیز مربوط به شهرستان کلات است.

وی با اعلام اینکه تاکنون بخش عمده‌ای از این طرح اجرا شده و یا در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: آنچه باقی مانده با همت تمامی مسئولان با بهترین شکل انجام می‌شود و تمامی دانش آموزان از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

برقراری عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت فضای فیزیکی، تجهیزات، فضا‌های ورزشی و پرورشی و در نهایت ارتقای کیفیت آموزشی در مناطق محروم و دورافتاده از اهداف انجام این کار اعلام شده است.

محمدتقی فخریان دبیر قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین با تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان کلات اظهار کرد: طرح ارزشمند و بسیار گرانبهای شهید عجمیان در سراسر کشور با فعالیت گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کلات یکی از شهرستان‌های پیشرو در طرح شهید عجمیان است، خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی ۱۶۷۰ مدرسه را در طرح اتناب به ثبت رسانده‌ایم و نیاز‌های ۱۱۶۰ مدرسه را برآورده کرده‌ایم.

دبیر قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره کل نوسازی در حال انجام است، گفت: بحمدالله تمامی مناطق کار را به خوبی پیش می‌برند و امیدواریم ابتدای مهرماه مدارس بانشاط را داشته باشیم.

سال گذشته در قالب طرح شهید عجمیان ۱۴۰۰ مدرسه در خراسان رضوی توسط گروه‌های جهادی نقاشی، رنگ‌آمیزی و شاداب سازی شد و تابستان امسال نیز مرحله دوم این طرح در ۱۶۷۰ مدرسه استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار