صدها عضو اتحادیه بازیگران آمریکا خواستار آتش‌بس در غزه شدند

بیش از ۷۰۰ عضو دیگر اتحادیه بازیگران آمریکا، با انتشار نامه‌ای سرگشاده خواستار حمایت از هنرمندان حامی فلسطین و برقراری آتش‌بس دائمی در غزه شدند.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 14September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، در این نامه که توسط «هالیوود ریپورتر» منتشر شده، این گروه همچنین خشونت علیه خبرنگاران در جریان جنگ یازده ماهه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و بر لزوم حفاظت از آنان تأکید کرده‌اند.این هنرمندان خواستار حمایت اتحادیه بازیگران آمریکایی از اعضای خود که به خاطر حمایت از فلسطین در فهرست سیاه قرار گرفته‌اند، شدند. آن‌ها همچنین از فرن درشر و دیگر رهبران اتحادیه خواسته‌اند که به طور علنی درخواست‌هایشان برای برقراری آتش‌بس در غزه را اعلام کنند.بازیگران دیگری که این نامه را امضا کرده‌اند شامل رض احمد، بازی فیلیپس، کندریک سمپسون، ایندیا مور، سارا رامیرز، بروس کوهن، جیمز شیمس، لورنزا ایزو و سال ویلیامز هستند.

صدها عضو اتحادیه بازیگران آمریکا خواستار آتش‌بس در غزه شدند

با اینکه مجامع سینمایی عموما در موضوعات سیاسی مواضع یکسانی می‌گیرند، اما حمله‌ اسراییل به نوار غزه که تاکنون به شهادت بیش از ۴١ هزار نفر (که اغلب‌شان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند) انجامیده، باعث آشکارشدن اختلاف‌نظرها در بین اهالی سینما شده است.شماری از بازیگران مطرح سینما از آغاز حملات رژیم صهیونستی به غزه، حمایت خود را از فلسطین ابراز کرده‌اند و به همین دلیل از شماری از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی کنار گذاشته شده‌اند.

این موج همبستگی جهانی، به عنوان پاسخی به نقض حقوق بشر و جنایات بی‌رویه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، به سرعت در میان هنرمندان و فعالان اجتماعی گسترش یافته است.بسیاری از گروه‌های حقوق بشری، حملات به مدارس و بیمارستان‌های غزه و دیگر اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در این باریکه تحت‌محاصره را به عنوان جنایات جنگی و نسل‌کشی توصیف کرده‌اند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار