نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی:

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستند

«حسینی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان باید همواره در کنار خانواده های شهدا بوده و از حضور آنها برای ادامه راه مبارزه در تمام عرصه های کشور بهره مند شوند.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 14September 2024

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شایسته بهترین خدمات هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فتح‌الله حسینی» نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: مردم مناطق مرزنشین غرب کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس رشادت و جانفشانی های زیادی را برای دفاع از این آب و خاک داشته اند از این رو باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و مسائل آن ها به کار بگیریم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهدا انسان های وارسته ای هستند که با گذشتن از جان و مال خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

حسینی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان باید همواره در کنار خانواده های شهدا بوده و از حضور آنها برای ادامه راه مبارزه در تمام عرصه های کشور بهره مند شوند.

در این مراسم از شهیدان «اسدالله غریبی» از شهدای عشایر که در دوم بهمن ماه سال ۱۳۷۵ در قصرشیرین، شهید بسیجی «صفر نوری میرحصاری» در ۲۶ تیرماه سال ۱۳۸۷ در زاوله گهواره، شهید عشایر «برار عزیز جوانمیری» در هفتم بهمن سال ۱۳۸۰ در قصرشیرین، شهید بسیجی «شهباز مرادی» در ۲۶ شهریورماه سال ۱۳۸۵ در قصرشیرین، شهید دانش‌آموز عشایر «سالار کاکایی» در پنجم فروردین سال ۱۳۸۵ و شهید پاسدار «اکبر قاسمی نیا» که در پنجم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ در شهرستان قصرشیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار