مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

شهدا سندهای افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

«شهیدی» گفت: شهدا سندهای افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و ما هرچه داریم حاصل ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های این عزیزان و ایثارگران است.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 14September 2024

شهدا سندهای افتخار و سربلندی ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز با حضور در منزل شهیدان والامقام «عبدالحسین موشاخانی»، «علیرضا کسه پور» و «مصطفی کمری» از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

 شهیدی شهدا را سندهای افتخار و سربلندی ایران اسلامی خطاب کرد و افزود: ما هرچه داریم حاصل ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های این عزیزان و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا به گفته قرآن کریم زنده و در رضوان الهی متنعم هستند و این شهدا حقیقتاً افتخاری بزرگ برای خانواده خود و همه آحاد ملت شریف ایران هستند. این ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران در نزد خدای متعال محفوظ و ماندگار است چراکه این عزیزان زمینه پیروزی انقلاب شکوهمند را به وجود آوردند.

همچنین در این دیدار خسرو شهیدی نیز از شهدا به‌عنوان پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) یادکرد و افزود: راه پرفروغ سیدالشهدا(ع) را شهدا والامقام به همگان نشان دادند.

شهیدی گفت: شهدای گران‌قدر این سرزمین با الگو گیری از مکتب سیدالشهدا(ع) ایثار و فداکاری را برای به ثمر نشستن این انقلاب شکوهمند به اوج خود رساندند و در این مسیر روشن از هیچ کوششی دریغ نکردند.

در پایان این دیدار ها از خانواده شهیدان والامقام «عبدالحسین موشاخانی»، «علیرضا کسه پور» و «مصطفی کمری» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار