مسئول بسیج دانشجویی فارس خبر داد؛

اعزام ۳۰ گروه جهادی دانشجویی فارس به اردوهای جهادی

«توانا» از اعزام ۳۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۳ هزار دانشجوی بسیجی استان فارس به مناطق کم برخوردار در تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ - 14September 2024

اعزام ۳۰ گروه جهادی دانشجویی فارس به اردوهای جهادیبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «عباس توانا» مسئول بسیج دانشجویی فارس امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی عهد خدمت استان فارس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات پربرکت خود با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت بی نظیر مردمی توانسته با عبور موفقیت آمیز از پیچ‌های سخت، از تهدیدات دشمنان، فرصت‌های مناسبی را ایجاد کند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: پشت سر گذاشتن مقطع تاریخی دفاع مقدس و رشد قابل توجه و غرورانگیز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و... از مصادیق بارز فرصت‌هایی است که در پس تهدیدها ایجاد شده است.

وی با تاکید بر انسجام، تعمیق و ترویج حرکت‌های جهادی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: از جمله فواید حرکت‌های جهادی، خودسازی جهادگران و بهره مند شدن افراد جامعه از خدمات  گروه‌های جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در قالب اردوهای عهد خدمت در تابستان ۱۴۰۳ از اول تیر تا ۳۱ شهریور در مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کنند ادامه داد: حدود ۳ هزار دانشجوی بسیجی استان فارس در قالب اردوهای ۱۰ و هفت روزه به مناطق محروم و کم برخوردار برای خدمت‌رسانی در تابستان سال جاری اعزام می شوند.

توانا اضافه کرد: عرصه‌های خدمت رسانی و حرکت‌های جهادی دانشجویی استان فارس، فرهنگی، اجتماعی، علمی، عمرانی، بهداشت و درمان و... است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار