شیخ نعیم قاسم: حمله به گلیلوت و عین‌شمر کاملا موفقیت‌آمیز بوده است

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با تاکید بر ضربه مهلک حزب‌الله به دو پایگاه راهبردی رژیم صهیونیستی گفت: دشمن اگر راست می‌گوید به رسانه‌ها اجازه دهد از پایگاه‌های گلیلوت و عین‌شمر بازدید کنند.
کد خبر: ۶۹۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ - 14September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آنچه شبکه المیادین درباره موفقیت حمله به پایگاه گلیلوت و عین شمر اعلام کرده است دقیق و موثق است.

حمله به گلیلوت و عین شمر کاملا موفقیت‌آمیز بوده است

وی افزود: چرا اشغالگران به خبرنگاران یا اعضای کابینه خود اجازه بازدید از دو پایگاه مورد هدف قرار گرفت را نمی دهد تا آنچه مقاومت اعلام کرده را رد کند؟

نعیم قاسم تاکید کرد: اگر آنگونه که ادعا می کنند عملیات شکست خورده است پس چرا اشغالگران این عملیات را از حیث رسانه ای سانسور کرده اند و چرا حلقه امینی در منطقه برقرار کرده اند؟

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: چرا فرمانده یگان ۸۲۰۰ الان استعفا کرده و اگر آنرا به حوادث هفتم اکتبر ربط می دهند، قبلاً اینکار را نکرده است؟ ما تجارب زیادی با اشغالگران داریم که بارزترین آنها عملیات استشهادی احمد قصیر درصور است که اشغالگران پس از ۴۰ سال به آن اعتراف کردند.

وی ادامه داد: ما طرحی برای گسترش جنگ نداریم اما توسعه دامنه حملات اشغالگران با مقابله به مثل روبرو خواهد شد. اگر گمان می کنند که جنگ شهرک نشینان را برمی گرداند پس مهیا پذیرایی از صدها هزار شهرک نشین باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار