فرماندار اسدآباد:

تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس نظام را تقویت می‌کند

«نظری‌دوست» گفت: تبیین‌ واقعیات‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها برای نسل جوان، موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ - 14September 2024

تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس نظام را تقویت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلیمان نظری‌دوست» فرماندار اسدآباد امروز (شنبه) جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس فرهنگ و مکتب است و امروز ما و جامعه ما به فرهنگ تلاش، مجاهدت و ایثار شهدا نیازمند است تا این جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها فراموش نشود، چراکه فرهنگ ایثار و مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌هایی است که جامعه اسلامی باید داشته باشد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته یادآوری حماسه ایثار و معنویت ملت بزرگ ایران است، افزود: برای تبیین این موضوع باید دنبال راهکار‌های جدید باشیم و همه وظیفه داریم برای بزرگداشت چنین ایام الله بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی که همه ارزش‌های انقلابی ما به دوران با عظمت دفاع مقدس گره خورده است.

فرماندار اسداباد با تاکید بر اجرای بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌ها و رویکرد‌های انجام شده تاکنون کافی نبوده و همه ما باید برای تبیین اهداف دفاع مقدس که یک امر ضروریست تلاش کنیم و دستاورد‌های دفاع مقدس را برای جامعه هدف روشن کنیم.

وی ادامه داد: نسل‌های حال و آینده باید به ارزش‌های شهدا، امام شهدا توجه کنند و این امر بدون جهاد تبیین و بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس محقق نخواهد شد، بنابراین تمامی ادارات مکلفند در این خصوص اقدامات شایسته انجام دهند.

نظری‌دوست با تاکید براینکه در بحث تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت در دفاع مقدس از ظرفیت رسانه‌های مجازی و فعالان مجازی هم استفاده شود، اضافه کرد: ارتباط و توجه ویژه به دانش آموزان و جوانان و جهاد تبیین با استفاده از روش‌های خلاقانه و ابتکارانه مد نظر قرار گیرد و در اولویت برنامه‌ریزی‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باشد.

وی متذکر شد: تبیین واقعیات‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها برای نسل جوان، موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها