کنعانی: تحریم‌کنندگان بی‌منطق یک‌بار دیگر پاسخ اقدامات غیرمنطقی خود را گرفتند

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره تحقیقاتی چمران -۱ گفت: تحریم‌کنندگان بی‌منطق یک‌بار دیگر پاسخ اقدامات غیرمنطقی خود را به‌روشنی گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 14September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (شنبه) ۲۴ شهریورماه در پی پرتاب ماهواره تحقیقاتی چمران -۱ عنوان کرد: پرتاب موفقیت‌آمیز ‎ماهواره تحقیقاتی ‎چمران -۱ توسط ماهواره بر قائم ۱۰۰ و قرارگرفتن آن در مدار ۵۵۰ کیلومتری زمین به همه ایرانیان عزیز، دانشمندان و دانش‌پژوهان ایرانی و خاصه دست‌اندرکاران این موفقیت غرورانگیز مبارک باد. 

کنعانی: تحریم‌کنندگان بی‌منطق یک‌بار دیگر پاسخ اقدامات غیرمنطقی خود را گرفتند

 ماهواره چمران-۱ صبح امروز توسط ماهواره بر «قائم ۱۰۰» با موفقیت پرتاب شد و در مدار ۵۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت و نخستین سیگنال‌های خود را ارسال کرد.

این ماهواره تحقیقاتی توسط گروه فضایی صنایع الکترونیک ایران (صاایران) با همکاری و مشارکت پژوهشگاه هوافضا و شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده است.

ناصر کنعانی در همین ارتباط افزود: تحریم‌کنندگان بی‌منطق یک‌بار دیگر پاسخ اقدامات غیرمنطقی خود را به‌روشنی گرفته‌اند. ‎

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با ذکر این نکته که «ایران بازیگری منطقی، قدرتمند و اهل تعامل سازنده است»، خطاب به تحریم‌کنندگان خاطرنشان کرد: بهتر است رفتار و گفتار خود را منطقی کنند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها