فرماندار شهرستان بهار:

داشته‌های امروز ما به برکت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

«فیض‌اللهی» گفت: تبیین مسائل مربوط به دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است، زیرا داشته‌های امروز ما به برکت رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ - 14September 2024

داشته‌های امروز ما به برکت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار امروز (شنبه) درجلسه شورای آموزش و پرورش، اظهار داشت: پروژه مهر پروژه چند بعدی است و وظیفه همه دستگاه‌ها، ارتباط و همکاری میان دستگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد فضایی امن و بانشاط برای دانش آموزان است.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: تبیین مسائل مربوط به دفاع مقدس، چرایی دفاع، ماهیت دفاع کنندگان، برآیند و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است زیرا داشته‌های امروز ما به برکت رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان دفاع مقدس است. 

فرماندار بهار ضمن قدردانی از نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۵۷ میلیارد تومانی سال گذشته در حوزه نوسازی مدارس خبر داد و گفت: در سالیان اخیر توجه ویژه ای به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش شده و پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شده‌اند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخش اعظمی از مشکلات در شهرستان بهار حل خواهد شد ولی در شرایط حاضر، باید این کمبودها مدیریت شود.

وی متذکر شد: توجه به بعد فرهنگی و ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته و توسعه زمین‌های ورزشی آموزش و پرورش از جمله اقدامات مثبت در این راستا بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها